Green Manager

Gestiunea deseurilor este o problema tot mai apasatoare pentru companiile din toate domeniile. Pentru colectarea fiecarui tip de deșeu trebuie parcurs un întreg lanț birocratic și completarea de diverse formulare: anexa 3 pentru deșeuri nepericuloase, anexa 2 și declarația pe propria raspundere pentru deșeurile periculoase plus Anexa 1, avize de expeditie, note de cantar, etc. Totodata toate deseurile livrate trebuie adugate in sistemele de contabilitate, ceea ce genereaza inca un flux birocratic si anume intocmirea notei de intrare/receptie

Colectorii si generatorii de deseuri se confrunta cu diverse probleme datorita faptului ca formularele prezentate mai sus trebuie semnate si stampilate olograf din partea fiecarei entitati. Fluxul de transfer al acestor documente este de multe ori ingreunat de diversi factori: lipsa personal, lipsa stampile, pierdere documente, trimitere prin curier, scanare si trimitere prin e-mail, etc. Intreruperea acestui flux are un impact major si asupra entitatilor de tip OTR si si importatori deoarece acestia au nevoie de documente justificative pentru a-si raporta cantitatile de deseuri reciclate

SCOP SI OBIECTIVE

INFORMATIZARE

Includerea in platforma informatica a tuturor actorilor implicati: generatori si importatori de deseuri, colectori/transportatori deseuri, distrugatori deseuri, OTR, firme de salubritate, persoane fizice;

TRASABILITATE

Trasabilitatea deseurilor pornind de la generator (persoana fizica sau juridica) pana la distrugatori/reciclatori si insitutii ale statului;
Generarea automata a documentelor suport: anexe, note de cantar, etc;

DISPONIBILITATE

Interfete web de ultima generatie disponibile permanent.
Disponibilitate 24/7 de oriunde prin acces web.
Timpi scazuti de operare datorita platfomei colaborative.

SECURITATE

Instalarea platformei intr-un mediu securizat de tip data center;
Acces pe baza de chei de criptare de tip https;
Folosirea semnaturilor electronice.

0 HARTIE

Generarea in mod automat in format electronic a formularelor specifice managementului deseurilor: anexe, note de cantar, facturi, etc.

INTEGRARE

Integrare facila cu aplicatii externe: sisteme de tip ERP, sisteme de gestionare a e-mailurilor etc.
Compatibilitate cu legile in vigoare: Legea 211/2011, Legea 249/2015 etc.

MONITORIZARE

Vizualizarea in orice moment al stocului de deseuri colectate;
Monitorizarea flotei auto;
Monitorizarea activitatii de management al deseurilor.

RAPORTARE

Rapoartele necesare pentru autoritati sunt la un click distanta (AFM, ANPM ..)

TRANSFER AUTOMAT

Sistemul colaborativ B2B asigura transferul automat al documentelor de interes pentru parti in sectiunile corespunzatoare (facturi primite, anexe primite, etc)

SPECIFICATII FUNCTIONALE

Sistem unic, integrat, pentru toti actorii din domeniu: generatori/importatori, colectori, transportatori, reciclatori/distrugatori, OTR, persoane fizice;

Asigura trasabilitatea deseurilor de la generatori pana la reciclatori/distrugatori

Gestioneaza in mod electronic comenzile de colectare deseuri;

Asigura generarea in mod automat a diverselor forumalare folosite in procesul de colectare deseuri si raportare: anexele 1,2,3, note de cantar, avize de expeditie, etc;

Asigura generarea de rapoarte pentru uzul intern al Colectorilor si OTR-urilor;

Asigura generarea de rapoarte complexe in ceea ce priveste relatia cu institutii ale statului: ANPM, AFM, primarii etc:

  • Raportare anuala a cantitatilor de ambalaje introduse in piata
  • Raportari cu privire la anvelopele uzate colectate
  • Raportarea anuala a bateriilor si acumulatorilor uzati colectati
  • Raportare in SIM a deseurilor generate si / sau colectate
  • Raportarea deseurilor generate catre Agentia pentru Protectia Mediului
  • Etc

Folosirea semnaturilor digitale pentru toate documentele generate de sistem;

Permite adaugarea si gestionarea contractelor de prestari servicii cu clientii sau furnizorii companiei;

Genereaza facturi pe baza de contracte sau comenzi;

Transpunerea in mediul virtual a intregii structuri organizatorice;

Repository de documente pentru activitatea interna a companiei;

Generarea de alerte si notificari pe baza regulilor definite in sistem si trimiterea lor  prin SMS, E-mail, etc;

Gestioneaza flotele de masini folosindu-se indicatori unici in sistem.

flux-v2

SPECIFICATII TEHNICE

Sistem de tip cloud computing cu disponibilitate 24/7;

Up-time de 99.98% generat de sisteme avansate de replicare si disaster recovery;

Platforma construita pe cele mai noi tehnologii de pe piata: MSSQL 2016, Javascript, .NET, etc;

Interfete de lucru disponibile dintr-un browser web de pe orice dispozitiv: laptop, tablet, PC, smartphone;

Arhitectura distribuita si impartita pe 3 nivele;

Securitate sporita prin acces unic al utilizatorilor folosindu-se o combinatie de tip utilizator-parola si implementarea de chei de criptare de tip https;

Permite integrarea cu diverse aplicatii externe pentru schimb automat de informatii.